poniedziałek, 2 czerwca 2014

Pora zacząć dbać o... siebie

       Codziennie patrzę na siebie i mam coraz większego doła :( to straszne jak przytyłam a po porodzie ubyło mnie połowę z tego co było przed zajściem. Teraz przez ten ciągły deszcz człowiek siedzi w domu i je... ale koniec tego, nie mówię, że planuję wprowadzić dietę bo między Bogiem a prawdą nie stać mnie na nią... zresztą mieszkam w takim mieście, że są tylko małe sklepiki ze standardowym asortymentem a do markety mam 40 km :/ więc wprowadzanie jadłospis różnorodnych warzyw jest u mnie raczej niemożliwe. Postanowiłam więc ćwiczyć. Przejrzałam wiele ćwiczeń i zaczynam od dzisiaj zaczynam "Skalpel" Ewy Chodakowskiej bo z tego co wiem to te ćwiczenia dają duże efekty a nie wymagają bardzo wielu poświęceń. Zobaczę ile wytrwam ale mam nadzieję, że się nie dam i do wakacji nie będzie mi wstyd wskoczyć w kostium kąpielowy.
       Przepraszam Was ale idę ćwiczyć... "Skalpel" i jedna sześciominutówka zaliczona dzisiaj ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz