wtorek, 18 lutego 2014

Wiosennie z drzewem genealogicznym

       Wczoraj słonko, dzisiaj słonko i jutro też i 10 stopni na plusie, dla mnie idealnie :D przedwiośnie zawitało :D chociaż z drugiej stroni z nim przyszło przesilenie wiosenne... chandra, rozmyślenia, tęsknota za moimi dwoma Aniołkami, za bliskimi, którzy odeszli i oczywiście przeziębienie... katar, kaszel, ząbki u małego :/ to już chyba tak jest, że jakby idealnie nie było to zawsze coś brakuje, zawsze coś nie tak, taki naród, charakter :P narzekamy zamiast się cieszyć tym co jest. U mnie na ścianie namalowałam plakatówkami drzewo, duże, rozłożyste drzewo, na którym może już jutro (jeśli zadzwonią z ksero, że zalaminowali mi zdjęcia) powstanie to o czym zawsze marzyłam... Moje Drzewo Genealogiczne, z którego jestem dumna. Dlaczego dumna, a to dlatego, że zrobiłam je sama od początku do końca, może nie za idealnie, może nie za pięknie ale własnoręcznie.
Podobają mi się naklejki w kształcie drzewa ale ich ceny są zabójcze. Mnie potrzebne było takie mniej więcej 2,5 m na 3 m. Namalowałam więc plakatówką na ścianie :) nie powiem, strach był, że zepsuję, że nie wyjdzie, że się nie spodoba ale jakie by nie było jest moje :D przynajmniej nikt takiego miał nie będzie!!!
A pochwalę się Wam chociaż częścią pracy :) oczywiście efekt końcowy, też zobaczycie :D ale póki co czekam na "wykończeniówkę" bo bez zdjęć nic więcej zrobić nie mogę :)
       I co Wy o nim myślicie? Może być? W sumie teraz to musi :P jest czarne bo zdjęcia będą kolorowe i chciałam, żeby się odznaczały na nim a nie z nim zlały

2 komentarze:

  1. Ty to malowałaś?? Szacun... O rety...
    Krzyś już ząbki?? Jak szybko :) Oby bezboleśnie :)
    Aaa Ty kochana to masz jakieś jesienne nastroje. Buziak i będzie lepiej, uwierz :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja Madziu, nic specjalnego, gąbka to naczyń i dwie farby plakatowe tj. biała i czarna... i robimy ciap, ciap, ciap :P co do nastroju to zmęczona jestem :( niewyspana, obolała, niej jem bo nawet siły nie mam, nie chce mi się :( masakra

    OdpowiedzUsuń