piątek, 21 lutego 2014

Forum, moje drugie ja :D

       Kto by pomyślał, że nie znając ludzie, tylko z nimi rozmawiając można się tak zżyć?! Wiele z Was może się zdziwi, ale to dzięki pewnemu forum poznałam kilka cudownych osób, może nie osobiście ale na pewno czuję jakbym je znała całe wieki :D to forum pomogło mi przejść przez przygotowania do ślubu, dni lepsze i gorsze, straty dzieci :D to dzięki niemu trafiłam na takie osoby o których nie umiem już zapomnieć :D to dzięki nim niejednokrotnie borykając się z problemami mogłam się wygadać :D one zawsze wysłuchały, nie ganiły a wspierały i tak jest do dnia dzisiejszego. Dziękuję Wam, że jesteście!!!
       Teraz mamy swoje forum ale dalej są na nim te same osoby. Brakuje mi paru osób ale mam z nimi kontakt przez bloga :) Dziękuję Madzi z Ciepełkowa za to, że pomogła mi przejść przez poronienia, dziękuję Elci z chwilemacierzynstwa że zawsze zapyta co u mnie słychać, jak leci, że pogada nawet o pogodzie, że wróciła na forum z powrotem i mogę posłuchać co u jej DemOlci słuchać i wszystkim dziewczynom z Ploteczkowa bo bez Was pewnie nie zaczęłabym swojej przygody z blogiem, całymi dniami gapiłabym się w TV albo zajadała nudę i tęsknotę. Z Wami nie da się nudzić. Jeden dzień bez wejścia i przeczytania co u Was to jakiś koszmar... nie potrafię, to już zakrawa o uzależnienie ale lubię je i rezygnować z niego nie zamierzam :D całuję Was wszystkie, tp tak z okazji tego, że jestem z Wami na forum już 4 lata :D leci czas... leci :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz