piątek, 20 września 2013

Z uśmiechem na ustach :)

       Wchodzę dzisiaj w wiadomości prywatne a tam czeka na mnie bardzo miła niespodzianka :) wiadomość ta po przeczytaniu spowodowała u mnie banana na buzi od ucha do ucha :) ta osoba, która to napisała jest niezastąpiona :) dziękuję Ci kochana, dałaś mi do myślenia. W końcu za parę dni zostanę mamą i ta jesień powinna być dla mnie spełnieniem marzeń :) od dzisiaj tak będzie, koniec narzekania, że samotna, że w domu pusto, że brzydka pogoda.... czy to ważne... nie :) normalnie cały czas mam uśmiech na twarzy, mała rzecz a cieszy :D dobrze, że na świecie są jeszcze dobrzy ludzie, który wspierają słowem, gestem, bez nich świat byłby ponury :) ten post jest właśnie do Ciebie Asiu... Dziękuję, jesteś kochana :*

1 komentarz:

  1. Ty się ciesz i raduj, bo na dniach status na MATKA zmieniasz, a nie smutaj się ;) Czekoladę jedz na zapas, to humor poprawisz i dobrze będzie :)

    OdpowiedzUsuń