środa, 10 lutego 2016

Maciuś siada a ja planuję zrobić ogród...

     Od wczoraj oficjalnie Maciuś siada, zorientował się, że to robi i teraz co trochę siada, dzisiaj nawet próbował wstać, trzymając się rączki od szafki ale zrezygnował :) coś czuję, że za 2 tygodnie to będę w domu miała taki szał ciał, że nie będę wiedziała gdzie się patrzeć.
     Czekam już z utęsknieniem na wiosnę, nigdy nie lubiłam zimy, nie trawię pluchy, mrozu, zimna itp... nie bawi mnie to niestety. Zawsze zimą mam chandrę, brakuje mi słońca, ciepła, wyjścia na dwór i wypicia świeżo wyciskanego soku z owoców, czytania dobrej książki na huśtawce.
     W marcu zabieram się za plac. W tym roku będę chciała zrobić sobie podest, meble ogrodowe z palet i piękny zagajnik, w którym w lato będę mogła siąść i odpocząć :)
      Zakupiłam już:
palisadę ogrodową
płotek 
Złocień właściwy pojedynczy i różowy mieszanka
Ostróżka naga
Malwa ogrodowa mieszanka
Kupidynek
Fiołek wonny
Dzwonek ogrodowy pełny mieszanka
Komosa rózgowa
Trawa pampasowa różowa
Glicynia














































































































do tego kupiłam jeszcze nasiona: ogórek, ogórek melonowy, sałata masłowa, mieszanka papryk, pietruszka naciowa, marchew kudora bardzo słodka i ogród ziołowy wieloletni i jest w nim hyzop, lawenda, estragon, lubczyk. 
Oprócz nasion kupiłam jeszcze podest ogrodowy kwadratowy żeby stworzyć  miejsce do siedzenie oraz podest ogrodowy okrągły żeby stworzyć drogę do tarasu.
Marzy mi się coś takiego jak na zdjęciach obok.
Brakuje mi jeszcze kamieni, kory i palet :)

Zdjęcia zaciągnięte z internetu*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz