piątek, 5 lutego 2016

Maciuś mówi mamaaaa a Krzyś uciestnicz pierwsz raz na balu karnawałowym

     30.01 dla mnie ważna data, nawet bardzo ważna, 10 miesięcy czekałam na to jedno niby niewielkie ale dla mnie cudowne słowo "mamaaa" od tego dnia także mój synuś kombinuje, żeby usiąść samemu.
     Ten dzień jest też wyjątkowo ważny dla mojego drugiego synusia Krzysia bo w ten dzień pierwszy raz miał możliwość uczestniczyć w zabawie karnawałowej. Jestem zachwycona tym jak bardzo był szczęśliwy :D uśmiech na twarz i pyszności którymi się delektował w połączeniu z dziećmi, muzyką i balonami były nieziemskim przeżyciem, mało tego, bardzo spodobały mu się dwie dziewczynki, z jedną tańczył nawet za rączki i był w siódmym niebie. Potem chodził za tą dziewczynką, przytulał ją i całował. Było super. Lubię kiedy on jest tak szczęśliwy :D
omniomniomniom 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz