poniedziałek, 26 maja 2014

Najpiękniejszy dzień w roku...

       I doczekałam się... już jest... zwykły i zarazem niezwykły :) cudowny, wymarzony, wcześniej nierealny, nieosiągalny a teraz jakże rzeczywisty :D wspaniały dzień mamy... Bycie mamą to ogromna radość, wielkie szczęście i duma, tak duma to bardzo dobre słowo!!! Czy to nie cudowne, kiedy śpisz i nad ranem Twojemu dziecku się śni coś strasznego i szlocha bardzo i przez sen woła "maaamaaa maaamaaa" bierzesz je na ręce a ono wtula się w Ciebie, uspakaja i jest szczęśliwe. Patrzysz wtedy na nie i myślisz sobie... nic się nie bój mamunia jest przy Tobie, nie wyobrażam sobie już życia bez Ciebie, nie umiałabym żyć gdyby Cię nie było, kocham Ciebie najbardziej na świecie, jesteś moim największym szczęściem...ono błogo śpi dalej a Ty wtulasz się w nie z bezgraniczną miłością. Pięknie uczucie, aż łezka się w oku kręci :)
       Życzę z całego serca dzisiaj wszystkim mamom by przez cały rok patrzyły na swoje dzieci wzrokiem pełnym miłości, by nie załamywały rąk gdy przychodzą gorsze dni, by korzystały z tego Wielkiego przywileju bycia mamą, by im uśmiech przez cały rok nie schodził z twarzy, tym mamom, które niekoniecznie chciały nimi zostać popatrzyły teraz na swoją pociechę, tę która kocha bezwarunkowo i doceniły to co Bóg im dał, tym które nie mogą zajść w ciążę by lada dzień dowiedziały się, że noszą pod sercem drugie, maleńkie, bijące serduszko a tym, które jeszcze nie mają dzieci z różnych względów by nie czekały bo zawsze będzie jakieś ale... zawsze czegoś będzie brakować a największą pustkę w rodzinie zapełniają dzieci ;)
       Dziękuję Ci mamo, że byłaś, jesteś i będziesz zawsze przy mnie, że wspierasz, pocieszasz, doradzisz,  że jesteś dla mnie jak przyjaciółka, że nie oceniasz i kochasz zawsze, przede wszystkim dziękuję, za mnie, moją siostrę i brata, za to że dałaś radę Nas wychować na porządnych ludzi, że chciałaś nas mieć zawsze troje, że dzięki Tobie jestem na tym świecie, jestem szczęśliwa bo sama jestem mamą :*

2 komentarze: