czwartek, 5 grudnia 2013

Sentymentalnie

       Czyńmy dobro, czyńmy, czyńmy dobro :) hehe. Uwielbiam jak małą rzeczą mogę komuś sprawić przyjemność. Wiara w ludzi, w to że są jeszcze tacy, z którymi warto jest utrzymywać kontakt nawet przez internet :) usłyszeć parę miłych słów właściwie za nic :) pamięć też jest ważna. Ważne jest to, że nawet mimo zwątpienia człowiek ma się do kogo zwrócić, ma z kim pogadać, ma się komu wyżalić :D dziękuję tym na których zawsze mogę polegać, tym bez których nie pojawiłby się uśmiech na twarzy oraz tym dla których warto żyć :D
       Dzisiaj miły dzień bo z lennylamb przyszło mi cudowne nosidełko, jeszcze troszkę i zacznę Krzysiunia w nim nosić :) za parę minut dosłownie Mikołaj i otwarcie paczki z rana od mojej Mikołajkowej połówki :) już jestem bardzo ciekawa co się w niej mieści :D czekam tylko na prezent dla mężusia bo póki co nie przyszedł pocztą. I jutro się wybieram do mojej chrześnicy i do chrześnika mojego mężusia i nie mogę się doczekać by zobaczyć uśmiech na ich buziuniach podczas otwierania prezentów :) uwielbiam ten stan, to kiedy mogę komuś sprawić przyjemność a jeszcze dodatkowo zobaczyć uśmiech na buzi to już pełnia szczęścia.
       Wszystkim życzę takiego stanu jaki jest u mnie obecnie... czyli szczęścia i radości :D

2 komentarze:

  1. Ciekawe czy Krzysiowi przypadną do gustu prezenty od nas? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno :D póki co śpi ale jak wstanie to będę razem z nim otwierać i oczywiście dokumentacja fotograficzna będzie :)

    OdpowiedzUsuń