poniedziałek, 23 grudnia 2013

Boże Narodzenie

       Tak... to właśnie jutro, nareszcie święta, czekałam na nie cały rok i zastanawiałam się jak to będzie z Krzysiem :D jest cudownie :) choinka, prezenty i mój Największy Prezent :D Krzyś, cudownie, czego chcieć więcej... chyba tylko zdrowia dla wszystkich i to w zupełności wystarczy :)


       Dla Was Wszystkich i każdego z osobna życzę Wszystkiego co najpiękniejsze i najlepsze na te Święta Bożego Narodzenia i Szczęśliwego Nowego 2014 roku. Niech miłość i szczęście w Waszych domach gości :D

2 komentarze:

  1. Zdrowych i wesołych Świąt! Piękną macie choinkę, a Krzyś jaki przystojniak :) Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, Tobie również samych pogodnych i zdrowych dni w nadchodzącym Nowym Roku :)

    Ps. w końcu do Ciebie dotarłam, długo szukałam Twojego bloga :)
    (85darcys)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń