czwartek, 28 listopada 2013

Z cudownym prezentem od Kapatori :)

       A myślałam, że mnie już nic dobrego dzisiaj nie spotka :) przez moje gapiostwo i brak internetu nie zauważyłam, że wygrałam w konkursie kolczyki od firmy Kapatori. Przeczytałam na ich stronie dzisiaj, że się udało. Po wysłaniu wiadomości z adresem przeczytałam, że kolczyki już poszły a ja gapa się spóźniłam.
     Już myślałam, że przepadło, bo jak ja, przecież ja w życiu nic nie wygrałam a tutaj nagle dostaję odpowiedź, że troszkę za późno się zorientowałam ale dostanę swoje piękne kolczyki.
      Dziękuję Pani, która tworzy te cuda, dziękuję firmie Kapatori za to, że mimo mojego spóźnienia wyśle takie cudeńka do mnie choć wcale nie musiała a wszystkim kobietom polecam tą firmę z czystym sercem :)
       Kurcze mała rzecz a cieszy bardzo :)

1 komentarz: