czwartek, 27 czerwca 2013

Parę słów o mnie

Początki bywają trudne ale do rzeczy :)

Mam na imię Ania. Mieszkam na południu polski w woj. śląskim a dokładniej w Zawierciu. Tu się urodziłam i wychowałam. Miasteczko hmm... nic specjalnego ale lubię tu przebywać :)

Od 13.08.2011 r. jestem szczęśliwą żoną :) z moim mężem jesteśmy razem od 9.04.2006 roku :) troszkę czasu już zleciało a to dopiero początek. Zaraz po ślubie zaczęliśmy się starać o dzidziusia niestety nie było nam to pisane dwukrotnie ponieważ z pierwszym maleństwem musiałam się pożegnać 13.01.12r. po 2,5 miesiąca a z następnym po trzech miesiącach noszenia pod serduszkiem 23.08.12r.

Tamten rok był dla nas okropny. Moje ciągłe wizyty w szpitalach, leczenia, poronienia, ale z dniem 1.01.13 wszystko się zmieniło. W tym właśnie miesiącu dowiedzieliśmy się, że będziemy rodzicami :) najcudowniejszy dzień w naszym życiu hmm... do tej pory na bank :) oczywiście nie obyło się bez komplikacji ale nasz synuś jest silny. Obecnie jestem w 25 tygodniu i 2 dniu ciąży i jeszcze 3 miesiące a Krzysiu będzie z nami :)

Coś więcej o mnie... hmm... z zawodu już niebawem mgr wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego. Niebawem bo obronę mam 11.07.13r. Uwielbiam dzieci i swój zawód, niestety nasze państwo zamiast zwiększać miejsca pracy, regularnie je pomniejsza, więc siłą rzeczy w zawodzie nie pracuję choć bardzo bym chciała.

Jestem osobą spontaniczną, żywiołową ale również bardzo wrażliwą, chociaż po zeszłorocznych przeżyciach mam w sobie tyle siły, że niejeden by mnie nie złamał :)

To chyba na tyle o mnie :)


1 komentarz:

  1. Hmmm wydaje mi się, że dodawałam komentarz do tego postu ;)
    Ale moze sie nie dodał, bo pisałam z tel. ;)

    Tak czy inaczej . . . cieszę się Aniu, że zaczęłaś przygodę z blogowanie :)

    OdpowiedzUsuń